luni, 14 martie 2016

Bărbatul niciodată nu duce geanta femeii!!!



Să ducă bărbatul geanta femeii sau nu? Hmm. Bună întrebare.  Deci, eu cînd vreau să ies din casă, sigur îmi asortez accesoriile, inclusiv geanta cu vestimentația. Acum, dacă ies cu iubi trebuie să asortez geanta și cu hainele lui? Să fim doi clovni?  
Cum adică bărbatul să îți ducă geanta? De ce să nu înceapă și femeile să ducă îi “barsetocika” sau să fluture cheile de la mașina lui? Ce, nu ar fi “mișto?”  Ori, dacă lui îi plac așa tare gențile pentru femei, să își cumpere și el una la fel. Dacă ne prostim, păi să o facem cu haz.
 Am observant de multe ori acest obicei. Ceea ce am reușit eu să înțeleg, este faptul că acești BĂRBAȚI se dau drept mari djentelmeni; se consideră la modă; “crutîii;” fac acest lucru în fală- se prostesc de-abinelea. Un bărbat adevărat ajută întotdeauna o femeie să ducă bagajul, dar nu geanta clutch! E de toată rușinea!

Să fie clar: geanta mea, o duc eu! Geanta ta, o duci tu! Cînd ești în public trebuie să respecți anumite reguli de conduită, de etichetă, care spun: "Bărbatul niciodată nu duce geanta femeii!!!"http://dozadesucces.ro/reguli-de-eticheta-absolut-necesare-in-viata-contemporana/
Așa cum pantofii unui bărbat: murdari sau îngrijiți, spun multe lucruri despre personalitatea sa, tot astfel și geanta unei femei o definește într-o anumită măsură. Cînd procuri o geantă, ea trebuie aleasă după înălțimea și forma corpului tău, să corespundă stilului tău nu al partenerului.
Sursa foto: www.google.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu