sâmbătă, 4 iunie 2016

Culorile Stadionului Republican


Nu am rezistat nici eu tentației și am mers să admir cu ochii mei capodoperele realizate frumos de pictorii noștri ingenioși. Vreau să vă spun că, nu poți să treci pe alături fară să admiri aceste lucrări mai multe clipe, pe fiecare în parte. 

Sunt niște lucrări selectate în urma unui concurs, iar unele dintre ele au chiar și elemente tradiționale foarte bine conturate. Printre tinerii pictori, care au muncit pe gardul cu pricina au fost: Lia Mura și Radu Dumbrava.
Datorită acestei frumoase idei, cred că, Stadionul Republican a reînviat într-un fel, atît datorită culorilor, dar și admirației din partea trecătorilor.
Acest gest, această muncă, realizate de tinerii respectivi sunt  demne de apreciere și laudă. Eu sunt nespus de recunoscătoare pentru bucuria și fascinația oferită ochilor și sufletului meu.
Am mers deja de două ori acolo, anume pentru această frumusețe și deja ard de nerăbdare să le revăd în nenumărate rînduri. Vă recomand cu drag să mergeți într-acolo.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu