miercuri, 24 februarie 2016

Urmează-ți sfatul.


Nu cere sfat oricui. Toți știm să oferim sfaturi altora. Dar nu le folosim și  cînd ne privește pe noi. Toți suntem buni la oferit sfaturi:
 Fă așa.
Nu face așa.
 În locul tău procedam total invers.
Nu te merită. Lasă-l! “Lasă-mi-l mie!”
Auzim acestea deseori de la persoanele cărora le împărtășim anumite momente sau situații din viața noastră.
De ce relatez o problemă care mă frămîntă? Nu pentru a ma plînge! Nu pentru a extinde numărul celor care să îmi cunoască povestea! Nu pentru a adăuga un detaliu picant vieții personale! Am un singur scop: să fiu pur și simplu înțeleasă. Să primesc un sfat, care să îmi ușureze luarea unei decizii.
Noi nu avem nevoie de vorbe goale. Nu avem nevoie de speranțe deșarte. Anume eu, aștept cuvinte: tăioase, aspre, care să mă doară; dar să fie capabile să mă miște din loc.




-Tu, cel căruia cer sfat, nu îmi ești străin. Iată de ce, oferă-mi sfatul pe care singur l-ai urma.
Sursa foto: www.google.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu