duminică, 10 aprilie 2016

Ei ne așteaptă!


În ultimul timp mă ciocnesc de mai multe evenimente organizate de oameni ingenioși, oameni cu suflet mare, care caută diferite modalități pentru a oferi ajutor celor mai triști ca noi.

Astăzi, am aflat despre un eveniment, care din primul moment m-a intrigat și am vrut să scriu despre el, să afle lumea și să ne implicăm împreună. Să ne implicăm, fiindcă nimeni nu poate rămîne indiferent atunci cînd este vorba despre copii.
Dar, atunci cînd am primit cîteva imagini ale lucrărilor executate de acești minunați copilași, am fost de-a dreptul flatată și am înțeles că, voi regreta nespus dacă nu voi acorda și eu un anume suport!

 Este vorba despre expoziția ”Firefly Charity Expo”, organizată de comunitatea ”Omega”. Aceasta se va desfășura din data de 22 pînă în 24 aprilie, la Teatrul “Licurici”.

Scopul expoziției este de a susține elevii “Școlii Auxiliare nr 7”. Deoarece, copiii sunt cu cerințe educative special, au nevoie de sprijin pentru a-și promova lucrările. Chiar dacă depun o muncă titanică întru executarea fiecărei lucrări, ei nu renunță să creeze frumosul. Însă, duc lipsă și de materiale necesare, care le-ar ușura enorm activitatea lor zilnică. Iată de ce, prin acest eveniment, “Omega” vrea să ne unească pentru o faptă bună!
Pe parcursul a 3 zile, vizitatorii se vor bucura de programe diferite și foarte frumoase! Vom avea parte de muzică bună din partea trupei “Sînzienele”
și a talentatului solist al trupei “Wonder City”, Condrea Cristian.
Sîmbătă, copiii de pînă la 12 ani se vor distra împreună cu părinții, delectîndu-se cu covrigei oferiți de brutăria “La Mămuca”!
Iar în ultima zi, duminică, ”Omega” va decerna certificate pentru echipa de voluntari, care vor ajuta la desfășurarea evenimentului.
Dacă vrei să te implici și să ai parte o experiență nouă, completează următorul formular: formular

 Nu te zgîrci, oferă o șansă!

Pentru detalii: Facebook: "Omega" sau "Firefly Charity Expo"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu